Відкрте заняття "Виготовлення іграшки«Лисичка в комбінезоні»

підготувала керівник зразкового художнього колективу творчого об’єднання

«М’яка іграшка» Мартинова О.І.

Тема: Виготовлення іграшки «ЛИСИЧКА В КОМБІНЕЗОНІ»

Мета: навчити вихованців аналізувати, узагальнювати, порівнювати свій виріб з моделлю-аналогом; швидко орієнтуватися в нових умовах,вчасно переключатися з одного виду діяльності на інший; формувати вміння і навички по оздобленню і прикрасі м’яких іграшок. Виконувати само і взаємоконтроль готового виробу.

Розвивати вміння до самостійного логічного мислення; формувати просторову уяву, фантазію, спостережливість, розвивати життєві компетентності особистості;розвивати уміння відстоювати свої позиції.

Виховувати естетичний і художній смак при обробці виробу, виховувати почуття задоволення від процесу і результатів роботи; формування моральної свідомості.

Тип заняття: Застосування і закріплення знань.

Обладнання: Зразок іграшки, ноутбук,ілюстрації,вислови відомих людей. Картинка з лисичкою, паперові рибки.

Інструменти і матеріали: ножиці, голки для зшивання частин виробу,оксамитова тканина чорного кольору, гудзики,намистинки, клей «Дракон», цупкі котушечні нитки.

Основні поняття: іграшка, подарунок, виготовлення, аналіз.

Очікувані результати: після цього заняття діти зможуть:

  • Пояснити призначення м’якої іграшки;
  • сформулювати основні вимоги до виробу;
  • працювати з різноманітними моделями-аналогами;
  • правильно підбирати матеріал для оформлення виробу;
  • використовувати фурнітуру для оздоблення іграшок.

Хід заняття

Організаційний момент.

Привітання і побажання гарного настрою.

(Доброго дня, діти, бачу до заняття ви підготувались тож бажаю вам гарного настрою та продуктивної праці.Сьогодні під час заняття будуть проводитись різноманітні конкурси. За правильну відповідь ви будете отримувати картки, а на завершення конкурсу команда-переможець отримає рибку. І чия команда назбирає більше рибинок для лисички, та і стане переможцем)

Актуалізація знань і опорного досвіду учнів.

Інтерактивна вправа «Логічний ланцюжок»

Учні розбиті на дві групи. Кожна група отримує конверт із картками. Кожна картка містить певний етап виготовлення виробу. Діти складають карточки так, щоб вийшла правильна послідовність виготовлення виробу. Завдання виконується на швидкість, потім групи обмінюються результатами відповідей і виконують взаємоперевірку (інтерактивний прийом «Кооперативне взаємонавчання»).

Мотивація навчальної діяльності учнів

Будь-яка м’яка іграшка може бути подарунком. Ось і ви завершуєте виготовляти іграшку «Лисичка в комбінезоні». Над її виготовленням ви старанно працювали, вкладаючи всю свою майстерність і уміння. Будь-який виріб повинен бути закінченим. Тільки до кінця виконана робота приносить людині задоволення. Красиво і охайно виготовлений виріб можна подарувати своїм рідним або друзям. Він завжди буде приносити їм радість.

І.Повідомлення теми і мети заняття.

1. Слово педагога.

Діти, скажіть, будь ласка, ви любите отримувати подарунки?

Підніміть руку, хто любить дарувати подарунки? Виявляється, дарувати подарунки теж приємно.

Традиція дарування подарунків зародилася дуже давно. Немає на світі такої людини, якій був би неприємний подарунок. Будь-який подарунок приносить радість. Це, мабуть, його головна і незаперечна особливість. Вибір подарунків повинен бути усвідомленим. Існують певні правила етикету дарування, вибору подарунків. Зараз ми з вами перевіримо ваші знання правил етикету. Пропоную розділитися на 2 команди і вибрати назву команд. Учасники конкурсу по черзі відповідають на запитання. За кожну правильну відповідь команда отримує картку синього кольору. (в якій команді буде більше карток та команда отримає рибку для лисички)

2. Конкурс знавців етикету

  1. Як ви думаєте, чи грає роль реальна вартість подарунка? (Ні)
  2. Чи можна дарувати подарунки, зроблені своїми руками? (Так)
  3. Чи варто ретельно обдумувати, що подарувати? (Так)
  4. Як ви думаєте, що подобається дівчаткам в якості подарунка? (квіти,ляльки, біжутерія, сувеніри і т. д.)
  5. Що подобається хлопчикам в якості подарунка? (Машинки, диски, ігри іт.д.)
  6. Що краще вибрати в подарунок на день народження: те, чим будекористуватися сам іменинник, або те, чим можна користуватися всій родині? (Те. Чим буде користуватися іменинник)
  7. Якщо ви не зможете подарувати подарунок на день народження, що краще- привітати після або напередодні дня народження? (Після)
  8. Чи можна дарувати гроші? (Ні)
  9. Чи потрібно дарувати дуже дорогі, шикарні подарунки? (Ні)
  10. Чи важлива упаковка подарунка? (Так)
  11. Яка упаковка цінується більше - магазинна або зроблена своїми руками?(Зроблена своїми руками)
  12. Чи можна передарувати подарований вам подарунок? (Ні)
  13. Як слід вчинити з їстівним подарунком? (цукерки, шоколад і т.д.) (їх слід подати до столу)
  14. Як потрібно приймати подарунки? (Розгорнути кожен і подякувати)Чи можна порівнювати подарунки, принесені гостями? (Ні)
  15. Чи можна порівнювати подарунки, принесені гостями? (Ні)
  16. Як потрібно вчинити з букетом квітів, принесеним вам в подарунок?(Поставити у вазу, розправивши зелень)
  17. У якому випадку ви можете відмовитися від подарунка? (Якщо подарунок дуже дорогий, або носить інтимний характер)
  18. Де ви будете вручати подарунок: у передпокої або в кімнаті для гостей? (У кімнаті для гостей)
  19. Чи можна запитати винуватця торжества сподобався йому подарунок чи ні? (Ні)
  20. Якщо вам самим річ ​​не подобається, варто її дарувати іншим? (Ні)

Підведення підсумків конкурсу знавців етикету. Нагородження команд.

Тож сьогодні на занятті буде завершальний етап виготовлення нашого подарунку -іграшки«Лисичка в комбінезоні», а саме: з’єднування частин виробу та оформлення» нашої лисички.Вона не схожа до справжньої тому, що це іграшка, вона спрощена і в ній ми передаємо умовний образ, але по ньому можна легко впізнати хто це.

Перевірка домашнього завдання

Інтерактивна вправа "Цікава хвилинка" (творче домашнє завдання: повідомлення цікавої інформації про лисичку).

З кожної групи один представник протягом однієї хвилини зачитує цікаву інформацію про лисичку.

Емоційний тренінг «Смайлик»

Навчаючись в творчому об’єднанні ви маєте можливість не тільки засвоювати технологію виготовлення М’якої іграшки, але і творчо підійти до її оздоблення. Головне в цій справі - фантазія, а щоб іграшка була до душі, необхідно зробити її з добрими емоціями.

Повторення правил безпеки життєдіяльності і санітарно-гігієнічних вимог.

Інтерактивна вправа на увагу «Світлофор» (з використанням кольорових карток)

• червона картка – неправильна відповідь;

• зелена картка – правильна відповідь.

Питання:

  1. Під час роботи голку можна залишити на столі.
  2. Використовувати інструменти і матеріали акуратно, дбайливо, лише за призначенням.
  3. Під час виконання робіт необхідно сидіти прямо, на всій поверхні стільця.
  4. Відстань від очей до виробу, який виготовляється, має бути 10-15 см.
  5. Під час роботи світло повинне падати справа або ззаду.
  6. Ножиці на робочий стіл класти справа із зімкнутими лезами, направленими від себе.
  7. Під час роботи тримаєте ножиці лезом вгору.
  8. Ножиці необхідно передавати закритими, кільцями вперед.
  9. Голки тримати завжди в голочниці.
  10. Не обов'язково підтримувати порядок і чистоту на робочому місці.

Практична робота.

- практична самостійна робота дітей над з’єднуванням частин виробу та оформленням свого подарунку.

Ігровий момент.

Гра «Зроби подарунок сусідові». Кожен вихованець робить словесний подарунок сусідові. А сусід висловлює слова подяки і каже, що він з ним зробить, і дарує словесний подарунок наступному учню.

Діти, ви всі молодці! Прекрасно попрацювали і отримали подарунки всі без винятку! Нічого страшного, що подарунки словесні, все одно їх приємно і отримувати і дарувати!

Релаксація (Фізкультхвилинка)

Команди передають іграшку сусідові висловлюючи побажання. Завдання виконується на швидкість. Команда, що виконала завдання першою, отримує жетон.

Заключна частина:

1. Взаємо і самооцінювання знань і умінь учнів.

Інтерактивний прийом «Кооперативне взаємонавчання»

Учні обмінюються виробами і виставляють взаємооцінку по таких критеріях:

  1. відповідність виробу своєму призначенню;
  2. оригінальність обробки;
  3. якість з'єднування деталей;
  4. доцільність колірного поєднування у виробі.

Демонстрація і аналіз кращих робіт учнів.

2. Вправа «Лисичка на рибалці»

Питання:

  1. Чи реалізувалися ваші очікування?
  2. Що нового ви дізналися для себе?
  3. Що вам сподобалося?
  4. Чи були труднощі під час виконання практичної роботи?
  5. Скажіть мені, в яких життєвих ситуаціях ми можемо використовувати цю іграшку? (дарунок, прикраса, оберіг). Так, молодці.

Сьогодні на занятті ви всі гарно працювали, з усіма завданнями справились,тож дякую вам за співпрацю.

Так, як ми говорили сьогодні про подарунки і ті приємні хвилини, під час їх отримання, я хочу зробити вам сюрприз. Ви були сьогодні активні, а тому від мене вам невеличкі подаруночки. На цій приємній хвилині наше заняття і закінчується.

- Прибирання робочого місця.

Кiлькiсть переглядiв: 1740

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.