/Files/images/karaush_yu/я2.jpg Гуртки "Квітковий дивосвіт" "Фітотерапія"

керівник гуртків Цирульник І.Ю.

Портфоліо

1. Прізвище, ім’я, по-батькові: Цирульник Інна Юріївна

2. Освіта: вища

3. Спеціальність за дипломом: біологія, хімія та екологія

4. Який навчальний заклад і коли закінчила: Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2015 рік

Сайт керівника гуртка Цирульник І.Ю.

З розвитком техніки в умовах інтенсивного використання природних ресурсів і забруднення природного навколишнього середовища все більше значення набуває озеленення житла. І тут незаперечну роль має квітництво як галузь рослинництва, що займається вирощуванням рослин, які необхідні для озеленення міст і сіл, прикрашання зовнішніх і внутрішніх інтер’єрів. Квітництво дає змогу не тільки озеленити та прикрасити оточуюче нас середовище, не тільки дарує естетичну та душевну насолоду, а й сприяє вихованню шанобливого ставлення до природи, розвитку творчої особистості, формуванню почуття прекрасного.

Мета гуртка ,,Квітковий дивосвіт”: поглиблення та розширення обсягу знань вихованців з ботаніки, біології, квітництва, виховання в учнів усвідомлення необхідності охорони та вивчення природи.

Завдання:

  • розширення наукового світогляду вихованців;
  • формування шанобливого ставлення до природи;
  • розвиток навичок по догляду за рослинами;
  • набуття вмінь з науково-дослідної роботи;
  • виховання естетичного та художнього смаку.

Під час засвоєння програми гуртка учні набудуть ґрунтових знань з основ загального квітництва. Програмою передбачено вивчення практично всіх груп рослин, що використовуються в узелененні й оформленні інтер'єру. Для кращого засвоєння тем більшу кількість годин відведено на практичні заняття. Керівник гуртка знайомить учнів із народною символікою України, виховує в них пошану до народних символів, почуття любові до рідного краю через вивчення рослин-символів України, народних свят, обрядів. Юннати беруть активну участь у масово-натуралістичних заходах, тематичних святах, організації виставок квітів. Керівник гуртка використовує такі форми занять: навчальні, виїзні, дослідницькі; проведення практичних робіт, екскурсій, конкурсів – виставок, вікторин, написання рефератів, складання планів, проектів озеленення, влаштування фітодизайну приміщень тощо.

Лікарські рослини – це скарбниця наукових відкриттів, які чекають кожного, хто серйозно і наполегливо вивчає і практично застосовує їх для лікування та профілактики недуг.

Мета гуртка ,,Фітотерапія”: ознайомлення вихованців із біологічними особливостями лікарських рослин, їх фармакотерапевтичною дією, використанням у домашніх умовах з метою фітопрофілактики, формування здорового способу життя.

Завдання:

  • посилення освітньої, виховної, професійної спрямованості теоретичного матеріалу і практичної діяльності;
  • створення умов для розвивального навчання зі спрямованістю на розвиток творчих здібностей учнів;
  • формування творчого дослідницького підходу до виконання практичних робіт;
  • вироблення у вихованців умінь і навичок практичної діяльності;
  • сприяння розширенню та поглибленню інтересу учнів до теоретичного матеріалу, розвиток інтелектуальних здібностей;
  • формування та розвиток професійних умінь і навичок;
  • створення свідомої мотивації здорового способу життя.

На заняттях гуртка вихованці вивчають біологічні особливості лікарських рослин, фармакологічну активність, лікувальні властивості, використання їх, заготівлю лікарської сировини, приготування різних лікарських форм, а також здобувають знання про вплив лікарських рослин на організм, сприяння нормалізації життєво важливих процесів, забезпечення організму вітамінами, мінеральними солями, амінокислотами, підтримку на оптимальному рівні обміну речовин. Значне місце в програмі відведено практичним роботам, проведенню екскурсій, написанню рефератів, участі в науково – практичних конференціях, дослідницькій роботі. Керівник гуртка використовує такі форми і методи навчання: бесіди, лекції, практичні роботи, тренінги, екскурсії, ситуаційні ігри, польові практики, творчі завдання. Педагог цілеспрямовано поєднує екологічну освіту з вихованням правильних поглядів на залежність здоров'я людини від екологічних факторів, сприяти формуванню основ медичної моралі - гуманізму.

/Files/images/karaush_yu/DSC_0.jpg /Files/images/karaush_yu/DSC_0085.jpg /Files/images/karaush_yu/DSC_0090.jpg /Files/images/karaush_yu/DSC_0115.jpg /Files/images/karaush_yu/DSC_0119.jpg /Files/images/karaush_yu/DSC_0122.jpg /Files/images/karaush_yu/DSC_0141.jpg /Files/images/karaush_yu/DSC_0146.jpg /Files/images/karaush_yu/DSC_0213.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1958

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.